❝I will never regret you or say I wish I never met you, because once upon a time, you were exactly what I needed..❞

#azfamily
#muhammadazzakiirr


Sunday, July 12, 2009

~ s g w a n g + l o w y a t ~

Aku klo diikotkan mgu ni aku nk release tension,,ni cri2 tempt y aku nak g;
  • TENANG
  • TAK RAMAI ORG
  • PANTAI
So,,kwn2 aku y bijak bestari sumenye bg idea antaranya;
  • MASJID (tenang)
  • TANAH PERKUBURAN(tenang + x rmai org melainkan da org meninggal)
Hampeh je,,Lastly..dgn persetujuan sume kami decided g..


dan..


1stly,,g mkn nak kumpul tenaga sbb nak men bowling,,
Pas tu men bowling,,2 team..w'pon aku men bowling masuk longkang je tp berkat kesabaran+keprihatinan team aku maka kami menang dgn beza 2 mata je,,hehe,,
THX MAHZAN! Berkat pertolgn mahzan aku pecah record..!

sbb...die ganti tempt aku,,heheh..
Dgn niat nak kruskan drumstick aku ni,,aku jln lg...aku jmp minah ni,,

CUBA TEKA SIAPAKAH GADIS TANPA KASUT INI??

Dpt..?ok,,klo dpt teka..shhhhhhh,,senyp2 je tau,,jgn btau gadis tersebut tentang ni..mungkin aku akan dikenakan hukuman dipenjara dlm..

Jlan lagi,,time nak blik aku jmp,,


SILVER MAN,,

Memg menarik perhatian aku,,org ni kan die duk diam je,,xgerk lansung..

Jln2 lg aku jmp ni plk..

JULINGE MAN

Aku dgr citer dr kes ats ni,,dak ni x de wet,,so die pon copy paste je la taktik SILVER MAN td tp kreatif la sket julinge die tu.. nak menarik perhatina public + nak publisiti murahan + nak wet..tp aku tgk tong wet die kosong je..n org yang lalu lalang kat situ ckp..
"org ni gle ke pe..?"

hehe..

~ T A M M A T ~

4 LEAVE YOUR COMMENT:

❤ AZ ❤

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

❤ Our First AZ ❤

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

❦ i'll follow u ❦

Google+ Followers