❝I will never regret you or say I wish I never met you, because once upon a time, you were exactly what I needed..❞

#azfamily
#muhammadazzakiirr


Monday, June 13, 2011

yeay 1st time naik ETS!


Hai masa saya balik kl dari kampung hari tu kan,,dah memang kebiasaan pasti naik kereta panjang2..hehe! *train*

Tapi saya balik baru ni saya tak balik dengan keretapi biasa2 saya nai,,saya naik keretapi ETS!

Bila kali pertama naik memang lah teruja wooo~ lajuuuuuuuuuuuu!
Tak sempat nak tengak keadaan sekeliling *konon padahal tido* :P

Bila naik sorang2 mula lah buhsan kan tak ada kawan nak cot cet cot cet..
maka dengan itu saya amik keputusan untuk bersiar2 sepanjang coaches ..huhu

Tak la panjang mana kan tapi best jugak la mungkin sebab baru kan so semua nampak cantik kan kemas!

Yang lebih saya teruja itu toilet aaa..pakai itu automatik door aa~

Bikin apa merayap sorang2 jum snap laa!! hehe~



Bertolak dari Ipoh pukul 3 petang dan sampai pukul 5.15 petang..

Tempoh perjalanan :: 2 jam 15 minit dari kebiasaaan 3 jam dengan harga tiket rm35 berbanding harga tiket kebiasaan rm20++...

Adakah anda rasa berbaloi..?

Tepuk dada tanyalah hati.. :P

Bagi saya keselesaan itu penting!

Dapat tidur dengan nyenyak tapi kejap..hehe!


1 LEAVE YOUR COMMENT:

❤ AZ ❤

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

❤ Our First AZ ❤

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

❦ i'll follow u ❦

Google+ Followers