❝I will never regret you or say I wish I never met you, because once upon a time, you were exactly what I needed..❞

#azfamily
#muhammadazzakiirr


Wednesday, September 28, 2011

Sorang dah kawin tinggal lagi 1.. #10budakbujang



Last weekend balik ipoh..

Alahai rindu pulak kat Ipoh!

Bila round² Ipoh..macam tak sabar pulak nak duduk Ipoh balik! 

#kalauadarezeki :)

Walaupun banyak kenangan pahit kat sana tapi kenangan manis dengan budak² sengal kolej dan ex-hmate tetap buat saya tersenyum bila terkenangkan Ipoh! :)

Dulu saya tak kuat nak balik ipoh..
tapi sekarang kalau boleh sekarang jugak nak balik..
Tak sesak mcm KL! 

Mungkin dah puas kat sini..

Tapi ada 1 perkara yang buat saya fikir berkali² nak tinggalkan KL
:(

#tetibedilema

tapi berbalik kat 

#kalauadarezeki kan kan baru lah jumpa balik..

Oh GM
Oh JJ
Oh vanggey
Oh parade
Oh taman cempaka
oh dll

#lifemustgoonnomatterwhat kan!

Post kali ni bukan nak cerita pasal kenangan di Ipoh ok..
tu pendahuluan bagaikan karangan darjah 6,120 pth perkataaaaannn!

Ni dia kawan saya since sem1 sampai sem #tutt kat kolej..

Gelak 
Nangis
Sedih
Study
Meniru
Ponteng
Assigment
Enjoy
Karo*
Lepak
Luahan perasaan
Merempit
Mengorat ;) 
hehe dah dah cukup cukup tak boleh nak cerita lebih².

Semua tu kenangan dan pasti akan ingat sampai bila²!

Tu la dia tu dia dah kahwin dah pun..

Layan gambar la kan lagi bagus dari membaca bebelan saya ni

SEBELUM 


SELEPAS






Ok dah setel!



Assalamualaikum..







p/s  :: Along,semoga menjadi isteri yang baik &
semoga persahabatan kekal hingga bila²
 :)
  

1 LEAVE YOUR COMMENT:

❤ AZ ❤

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

❤ Our First AZ ❤

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

❦ i'll follow u ❦

Google+ Followers