❝I will never regret you or say I wish I never met you, because once upon a time, you were exactly what I needed..❞

#azfamily
#muhammadazzakiirr


Saturday, October 22, 2011

☃ Saya di zaman kanak₂ ohyeah!



\

Teka yang mana satu saya?

:P

Saya ni tak banyak gambar waktu kecik! :(
Tambah₂ masa meniarap, merangkak,
berlari dll. 

Sangat lah kesian pada diri sendiri! :(

Bila tengok gambar masa kecik kawan₂/sedara mara, seronok kan!
:(

Tu sebab bila dah besar jadi gila flash camera!


Ok Bai!

P/S :: Pada sape₂ yang ada tangkap gambar saya curi₂ secara sengaja atau tidak sila btau saya tau tau! 


0 LEAVE YOUR COMMENT:

❤ AZ ❤

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

❤ Our First AZ ❤

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

❦ i'll follow u ❦

Google+ Followers