❝I will never regret you or say I wish I never met you, because once upon a time, you were exactly what I needed..❞

#azfamily
#muhammadazzakiirr


Monday, November 7, 2011

Mai tengok lembu sembelih!



Hai kengkawan,
Hari ni hari ke-2 raya korban,
Tak terlambat lagi kan nak wish kat korang!

Selamat Hari Raya Aidiladha

 :: SABTU ::
Balik raya pagi sabtu jam 7 lebih.
Keadaan jalan banyak kereta tapi tapi masih dalam keadaan lancar.
So sampai kuala kangsar ding don ding dong dalam pukul 12 lebih..  
:) 
Selamat sampai
Alhamdulillah..

:: Ahad ::
Lepas solat raya terus kite sembelih 5 ekor lembu kat tepi rumah bergotong royong dengan jiran tetangga Taman dato' haji mior aris..
Kite layan gambar je lah.. :)

Enjoy!

Darah berkeliaran


Gotong-royong mengeratkan silaturahim :)


Baju biru : abah 


Mereka adalah rajin yang amat!


Dan ini ekor lembu


:: Isnin :: 
balik kl,
esok kan keje!


Ok done untuk entry berkisahkan lembu

bye 

assalamualaikum...


P/s :: entry kali tak da gambar tuan punya blog sebab ni kan kisah lembu..hehe

0 LEAVE YOUR COMMENT:

❤ AZ ❤

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

❤ Our First AZ ❤

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

❦ i'll follow u ❦

Google+ Followers