❝I will never regret you or say I wish I never met you, because once upon a time, you were exactly what I needed..❞

#azfamily
#muhammadazzakiirr


Thursday, August 2, 2012

DIET ARKINS : Day 7

Sampai la hari ni, pagi tadi...

:: SAHUR ::
Daging goreng+telur goreng besama cili benggala macam bawah ni, tapi tak berapa cantik, 
bukan tak berapa tapi tak menjadi langsung! 
huh, tak ada rupa kot. HAHA
Tak pe, next time kita cuba lagi!


:: BERBUKA ::
Makan KFC 2 ketul, buang kulit + coleslaw + air mineral.

Setakat ni berat dah 50kg, 
kadang-kadang lepas makan then timbang naik la sket 51kg.
Apakah berat betul makanan masuk dalam perut aku nih.
Mungkin air kot yang di minum berbotol-botol.

Oh ya, air kena minum banyak okeh!

Tu je nak bagi perut cepat senak.

Go go go 47kg! 







0 LEAVE YOUR COMMENT:

❤ AZ ❤

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

❤ Our First AZ ❤

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

❦ i'll follow u ❦

Google+ Followers