❝I will never regret you or say I wish I never met you, because once upon a time, you were exactly what I needed..❞

#azfamily
#muhammadazzakiirr


Thursday, May 9, 2013

Not finally yet.. I'm Arjuna's fiancé (~,~)

Assalamualaikum, 

Dah lama tak update blog kan. Dah lepas ke Bandung dan aktiviti terbaru adalah aktiviti menjadi tunangan orang. wahahaha

Dah tak reti nak bercerita panjang moh le kite jenguk2 gambar je la ye. Hihi




Tukang mencantikkan saya #kakyah


Hantaran dari belah Juwita (pink) dan Arjuna (silver)
15 berbalas 5 

Kebanyakannya adalah hasil daripada sumbangan orang ramai, sekian terima kasih :)

Cik Tipah ketua dekorasi hantaran saya. Terima kasih jugak! :)


Suprise sebab dapat 2 cincin sebabnya Arjuna kata bg 1 je, tak payah byk2 katanya!
Terima kasih Arjuna :)
Juwita rasa nak lompat bila nampak 2 cincin, tapi lompat dalam hati aje la..huhu



Opah Kati :)


Opah mengaji. :)

Bapak sedara belah mak.

Sahabat setia yang sanggup balik demi saya. :) 
Yah + Ya + Dayah + Zana = KL
Wawa = Ipoh
Koda = Korea haha
Bella = Padang Rengas

#ilebiu











Ku pinang dengan Bismillah. :)



Terima kasih makcik sebab terima menantu seperti saya. Oh terharu nya saya. 
Heheeeee



#abah




Mak dan bakal mak mentua :)


Honey, Fida and me.



Akhir kata, terima kasih atas pertolongan, bantuan, gotong-royong, kerjasama, daripada semua pihak yang menjayakan majlis ini. 

Terima kasih semua!  

:)



Notakaki : 
Mana Arjuna? Arjuna di dalam hati saya.  :)
Ewahhhhhh!

Dan sila muntah jika ada yang meluat 
dengan panggilan Arjuna & Juwita.
 Huhuhuhuhuhu Ada aku kisah?

2 LEAVE YOUR COMMENT:

❤ AZ ❤

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

❤ Our First AZ ❤

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

❦ i'll follow u ❦

Google+ Followers